Martin Károly Rôzne

V Metre sa oplatí nakupovať aj pred Vianocami

/PR/ Spoločnosť METRO Cash&Carry pripravila pre svojich zákazníkov vianočné prekvapenia. Už budúci týždeň, medzi 2. až 4. decembrom, môžete dostať ZADARMO čokoládu Toffifee /375 g/ a 1 kilogram nelúpaných arašidov, v prípade ak spravíte nákup prevyšu

Pobočka veľkoobchodného reťazca METRO Cash & Carry SR vo Zvolene sa môže pochváliť nielen najvyšším obratom v rámci Slovenska prostredníctvom služby rozvoz tovaru, tzv.METRO Distribúciou, ale aj zvlášť vysokou úrovňou služieb a strategickou polohou v samom „srdci“ našej krajiny. Okrem širokého sortimentu potravinového i nepotravinového tovaru si tu zákazníci cenia predovšetkým ponuku nadštandardných služieb, medzi ktoré patrí vzdelávací program Maloobchodná akadémia, či obľúbené kuchárske tréningy pod vedením Vojta Artza.

V Slovenskej republike patrí do reťazca METRO Cash & Carry SR už šesť veľkoobchodných centier zameraných na zákazníkov-profesionálov z oblastí HoReCa (hotely, reštaurácie a catering), nezávislý maloobchod a malé až stredné firmy. V ponuke má pre nich METRO viac ako 33 000 položiek potravinového aj spotrebného tovaru, ale tiež nadštandardné služby vytvorené nielen na mieru individuálnym potrebám zákazníckych skupín, no tiež privátnej potrebe jednotlivých klientov. [color=#ff0000]** METRO šetrí čas aj peniaze zákazníkov**[/co­lor]

Vo všetkých slovenských pobočkách boli v priebehu minulého roka vybudované Delivery platformy na rozvoz tovaru priamo k zákazníkom do 24 hodín od objednávky.

METRO Cash & Carry SR sa stalo oficiálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja a tiež Slovenského národného tímu na sezónu 2010/2011. Počas Majstrovstiev sveta v hokeji, ktoré sa konali práve na Slovensku, exkluzívne dodávalo potraviny pre gastro prevádzky v Orange aréne a Fan Village zóne.

Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry SR, Romana Nýdrle, o súčasnej stratégii spoločnosti hovorí: „Veľkú budúcnosť vidíme v oblasti rozvozového predaja, a tiež predaja cez internet .Vytvorili sme celý rad vzdelávacích programov, tréningov a stále sa rozširujúceho tímu špecialistov pripravených ponúknuť zákazníkom pomocnú ruku vo všetkých oblastiach – od rekonštrukcie maloobchodnej predajne až po zostavenie vínnej karty v reštaurácii.”

[color=#ff0000]­METRO Zvolen – jednotka v regióne[/color]

METRO Cash & Carry vo Zvolene svoje brány po prvý raz otvorilo 15. novembra 2000 ako jedna z prvej trojice pobočiek reťazca na Slovensku a na svojej predajnej ploche 7 437 m2 v súčasnosti obslúži okolo 18 300 zákazníkov za mesiac. Celkovo je ich tu registrovaných takmer 47 455 a o ich spokojnosť sa stará 207 zamestnancov.

Veľkou výhodou pobočky je jej strategická poloha, ktorá zabezpečuje bezproblémovú a rýchlu dostupnosť nielen pre zákazníkov zo Zvolena či Banskej Bystrice, ale aj zo širokého okolia Prievidze, Novej Bane, Turčianskych Teplíc, Šiah, Veľkého Krtíša, Rimavskej Soboty, Brezna, Tálov či Donovalov.

[color=#ff0000]­Stále viac služieb pre zákazníkov[/color]

Snúbenie vín s pokrmami, degustáciu vín priamo v prevádzkach zákazníkov, slávnostné večery v spolupráci so someliérom METRO – aj takými akciami sa môže pochváliť zvolenská pobočka METRO.

Riaditeľ METRO Cash & Carry Zvolen, Zoran Sitár, je vo ‚svojej‘ pobočke hrdý aj na živé prepojenie s okolitým územím a aktívnu podporu lokálnych malých a stredných podnikateľov: „Väzby na región sú pre nás veľmi dôležité – už teraz spolupracujeme s regionálnymi dodávateľmi, ako je pekáreň Mravec a syn z Dúbravy, ktorí nám dodávajú gazdovský chlieb a vždy čerstvú knedľu, Coolfood Kremnica nám zasa doručuje veľmi obľúbený chlieb Čert a napríklad ovocie nám dodáva spoločnosť Gemerprodukt. Keďže spoločnosť METRO je známa širokou ponukou čerstvého pečiva, spolupracuje METRO Zvolen aj so Slatinskou pekárňou.

Na strane zákazníkov sa zase snažíme vyjsť maximálne v ústrety ich potrebám a ponúknuť im nielen hľadaný tovar, ale aj kompletný servis pre ich podnikanie pod jednou strechou.“, objasňuje stratégiu METRO Zvolen jej riaditeľ. Zákazníci z HoReCa segmentu si tak môžu zvyšovať kvalifikáciu na kuchárskych tréningoch, someliérskych školeniach a školeniach HACCP (systém preventívnych opatrení pre zaistenie zdravotnej nezávadnosti potravín a pokrmov). Maloobchodníci môžu zasa využiť kurzy Maloobchodnej akadémie. Záujemcom z oblasti nezávislého maloobchodu METRO poradí nielen v oblasti manažérskych a predajných zručností, ale zabezpečí aj asistenciu odborníkov na remodeling a modernizáciu ich predajní. Jeden modernizovaný vzorový obchod vlastní napríklad pani Anna Paľove z Ružinej.

Veľmi obľúbené sú aj kuchárske tréningy pod vedením známeho šéfkuchára Vojta Artza, ktoré pre našich zákazníkov pravidelne organizujeme“, dopĺňa Zoran Sitár. „Zákazníci sa mohli napríklad dozvedieť ako pripravovať morské plody, slovenskú kuchyňu či zeleninové pokrmy doplnené mäsom.

Pre HoReCa zákazníkov poskytuje METRO aj komplexný kávový koncept vlastnej značky RIOBA, kde profesionálny barista zaškolí personál reštaurácie, METRO tiež dodá kompletný servis, marketingovú podporu a pomôže aj s lízingovým programom. V rámci tohto programu sa preto môže pochváliť siedmymi Rioba kaviarňami.

Metro Zvolen
10
Galéria
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM